äntligen... måndag??

Har precis kommit på att det e måndag idag o jag ska ut på gille ikväll ju.. vilket innebär att det e tisdag imorn, o då ska jag också ut.. kan lika gärna stanna på jägers inatt.. haha
nu sitter jag o funderar på vad man ska ha på sig  ikväll.. ska man ha shorts o pumps kanske??
Imorn vill jag ha mina bruna gubbabyxer o ja.. ngt mer.. hehe så får se om d blir shortsen ikväll,, har nog aldrig haft dom på mig mer än 5 minuter.. haha

ja nu e julafton avklarad iaf.. sjukt skönt att d e över, fast d va rätt trevligt igår ändå.. fick änu mer grejor till min änu icke existerande lägenhet.. haha fick mer köksgrejor så nu borde jag ha det mest.. det som ska köpas är en ny säng, en ny soffa o köksmöbler det är det jag MÅATE handla tills jag flyttar men sen blir d säkert mer.. =)
ska spara så mkt pengar jag kan i några månader sen blir d att börja leta boende=)

Tjingeling=) ses på jägers ikväll om du e över 19 o imorn om du e under 19 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback