bakis igår, bli snygg idag=)

Ja, Det blev inget 18års jägers för min del igår. det blev rätt hårt på 20års om man säger som så.. haha
Men fy fan vad roligt vi hade. Jag o Tessan är världens bästa partypinglor.. haha emelie skulle ju spela cup dagen efter så hon tog d jävligt lugnt.. haha fats d gjorde nog alla om man jämför med mig o tessan=)
Men d va värt d!
Det började i vilket fall som helst med förfest hos tessan, med vin, cider o lite snapsar.. haha undrar när jag ska lära mig att inte snapsa för mkt.. haha Sen kom taxin till jägers o in gick vi.. vi höll oss mest inne på discot, men jesper min chef från skolådan fanns ute på dansbanan så jag va ute lite o dansade med honom o hans vänner.. haha ¨hade ju nya stövlar som jag köpt på skolådan så va tvungen att visa dom förhonom=)
Ja vi hade skit skoj iaf!!!!! Va ju knappt mkt folk heller.. sista timmen bara puttades man hit o dit o jag o tessan låg nog mer på golvet än stod på bennen.. haha

så igår mådde jag inte så bra.. Nej jag kräkte inte som tur va, men d va inte långt ifrån..:P
körde till mellandags rean på nova trodde man skulle komma hem med tp tusen påsar.. kom hem med en påse med två tröjer i.. sååå jävla besviken på hur lite där va.. helt sanslöst.. men men


Idag ska jag först köra till sabine o snacka massa skit o bygga mina nagler=) wiee va jätte längesen så ska bli riktigr härligt!! sen ska jag nog sola lite solarium o kanske ta en bigtasty innan jag kör till tessan för att färga håret o beställa min hårförlångning=) wiee längtar så sjukt mkt till jag får den=) ska bli så fint så..

bilder på nya hårfärgen kommer =)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback