wieeee

nu har jag fått ny hårfärg o nya fina nagler=) e så glad.. hihi o idag bestälde tessan min hårförlängning så vi får se när den  kommer=)

Jobbat idag.. sen drog jag o tränade.. fick en dvd från funkykidz som visar den koreografi som jag sen ska lära ut till alla ungar.. kollar på 4-5års just nu.. HAHAHA pax för att inte hålla i just den lektionen.. hahah
nu börjar 6-8års.. e nog roligare.. ska ju på utbildning den tors-lör nästa vecka.. ska bli skojsigt=)  jag o maria i gbg.. hihi

Nyår närmar sig=) ska ju på finfest med kläning o 3rättersmiddag.. ska bli skit skoj.. ska försöka att inte bli lika full som i måndas bara. hände ju ett o annat som jag bara vill glömma... men men.. skit samma som jag brukar säga.. haha

nej nu ska jag skaka rumpa till regnbågens barn.. hahahaah

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback