Helgen...

Fredagen spenderades med min andra hälft (tessan) kollade film o lets dance o käkade pizza =) mm så gott.. lite popcorn o dippa til d också ju

Lördag: Hålla mina älskade funky kidz lektioner mellan 12-14 as roligt=)
Förfest hos tessan innan stenson.. Som jag aldrig föjlde med på pga besvärliga omständigheter.. Jag som dragit med johan från lund o andre från malmö.. haha men dom kom till min brors lya o efterfestade o sov där =)

Söndag: Dagen D för Personalfesten temat va ju Lack lärder o lite tomtekläder.. Började kolla varan-tv med mina 2 kockar =) övergick sedan till ulla-bella o solstålarna.. sen kl 4 va jag i lund hos diana o vi sminkade oss o fixade våra hår=) blev skit snygg =) thihi
gick till grand, knappt utstirade i våra porriga outfits.. haha BILDER KOMMER!! lovar!! Jag till porrig polis o då mennar jag porrig haha o diana som en slampig tomte hahah
Fördrink o mingel på grand, middag med uppgifter som innebar allt från tacktal o lucia tåg (som jag deltog i) Vi i lucia tåget fick mest aplåder o busvisslingar.. haha skit ballt. under desserten satt mackan (kallskänksmackan) fast i mina handklovar så vi fick turas om att äta hahah nog en stabil syn kan jag tänka mig många konstiga o mysko utklädnader hahah.. Mkt sprit serverades o alla va på topphumör.. skit roligt.. många skratt som tusan.. haha liveband o dans var där också... haha Själklart va d mkt fylle snack som pågick o många som gjorde o sa saker dom nog annars inte skulle sagt o gjort.. men d hör ju till en p-fest på grand hotell hahaha

aaa d va en riktigt lyckad kväll

Gillar o festa med folket från grand.. dom e så goa allihopa




Tjingeling

Kommentarer
Postat av: yeah

sexig du var då i polis kläderna:D

2008-04-25 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback