jo men vist...

Sicken  toppen vecka det har varit so far.. iii
varit mkt med min snuffe hihi me like...
Dock inte hunnit träffa min andra hälft eftersom hon varit med sin käsaste o jag varit med snuffe o jobbat en del.. men imorn fyller min älskade andra hälft 20 imorn =) iii Grattis tessan min (L)

Ikväll blir d ut o käka med tessan o mia.. emelie ska kanske också med =) blir nog en trevlig kväll skulle jag tro =)
Imorn jobbar jag lunch på grand =) jobbar med mina favorit kockar och den bästa kallsskänkan  =) sen är d stensons som gäller.. o jag ska gå inanför dörrarna denna gången.. blir nog jätte bra.. haha
Söndag är d skolådan som gäller.. får se om övriga planer dyker upp då det är "söndag" på måndag också o jag e ledig =)


Nej nu borde mia vara här snart..

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback