jupp jupp

lite nervös.. imorn ska jag på anstälningsintervju om på ett sommarjobb eftersom grand ska ha stängt 2 månader o eftersom jag inte längre jobbar på skolådan så kan jag behöve ngt annat i sommar... kan bli skoj o komma till ngt "nytt" ställe också.. hehe får se hur d går..
Ska fika med hetingen imorn... hahah

ska snart köra till kerstin, hoppas hon har bra råd o något possetivt att berätta.. kan jag behöva nu efter gårdagen... fuck.. det löser sig alltid d vet jag=)

Jag kan inte vara deppig jag är inte sån som person... =)
Förra året va jag inte mig själv, men tack vare alla underbara människor i mitt liv
är Jag Pernilla "Pearlie/Pärlan" Andersson tillbaka

I`m here to stay =)

Fan jag mår rätt bra ändån... haha
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback