Filmkväll, fattigdom, Ikea och FLYTTEN =)

Torsdag idag... Bettyder film kväll med tessan o betta.. =) vi e mer eller mindre lika fattiga alla 3 så få försöka komma billigt undan.. typ skippa allt godis vi brukar kunna stoppa i oss =P haha

Min fattigdom beror på höga räkningar.. typ försäkringen på bilen.. sen servade kim den o byttade ngn rem.. o sen fick jag betala min FÖRSTA hyra för september månad för min LÄGENHET =)

Igår va jag,tom,patrik o mamma på ikea o jag shoppade loss rejält iiii Jag tror d kommer bli skit snyggt i lägenheten..
allt jag behöver handla nu är soffor (som jag redan valt ut) säng (redan valt ut), bokhyller (redan valt ut) köksbord + stolar (redan valt ut), lite lampor i sovrum och kök och mattor i vardagsrum o hall.
Längtar jätte mkt tills d e dax att flytta men e jätte nervös.. kommer bli ganska ensamt i en stor 2:a den e fan på 59m2 vilket e större än vad jag först trodde.. nästan så man går vilse ;) hahah

Nope dax att cykla till skolådan

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Xelina

GRATTIS till lägenheten gumman!!!!! Nu är vi hemma igen så en fika en dag???? Kramar

2007-08-11 @ 07:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback