hmm

kollade igenom andra folks bilder från tessans midsommar fest.. efter det att det är mörkt är jag inte med på an ända bild.. haha fast inte e jag ledsen för det.. hade annat för mig än att vara med på foto så..
image208image207

Dagarna e tunga nu... inte umgåts så mkt med vännerna som jag brukar. Fast jag va ju med bettan i torsdags veckanshöjdpunkt ts med 20årsfesten/björkaloge på lördagen.
 saknar tessan.. inte träffat henne på typ 2 veckor =( snyft.. men på fredag hoppas vi att d blir av.. imorn ska jag o lina till lomma om vädret tillåter.. ligga på stranden o snacka massa skit =)
onsdag ska jag o bianka till en möbelaffär i malmö som hon säger har skit coola möbler se om jag hittar ngt spänande där=) behöver lite lampor o annat småt juu...
På torsdag blir d luncha med mia.. ska bli skoj..
sen fredag hoppas jag att jag tessan o bettan ska hitta på något =)
Lördag blir d väl malmö med bettan o larsson o dom..
 full späckad vecka =) d e skoj.. behöver umgås med vännerna=)

Skoj om d blir lomma imorn.. bara badat i tom o linus pool.. så kan va skönt att bada i havet också =)

christas 20års fest va jätte lyckad =) blev bkörkaloge ochså.. mkt roligare än förra gången.. =)
alla dom som va med i lördags kom o åt på Lundia idag.. så d va skoj =)

nej sova nu.. bara kolla ramalama bang bang en gång till innan jag ska sova.. image209älskar den dansen.. Wade Robson äger..!!
God natt

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback