känslomässig

Idag vaknade jag med tankarna på Stoffe. På hur bra vi hade det för ett år sen.
Det sägs att så som man spenderar 12slaget så kommer man spendera resten av året. Så blev d ju inte riktigt för mig. Vid 12 slaget år 06-07 stod jag med armarna om halsen på stoffe o frös r*ven av mig hos brödrarna brink.
5 måndaer senare vid 12 slaget fick jag veta att stoffe hade blivigt ihjälkörd ett par timmar tidigare...

Så inatt har jag enbart drömt om stoffe o om förra nyår o tiden jag fick spendera med honom...
O nu precis när jag startade min musik så va det Dj Sammy - Heaven som gick igång direkt (min o stoffes låt för er som inte redan vet) o tårarna är nu ett faktum.. denna dagen finns bara 1 kille i mina tankar o d e Kristoffer Andersson.


image223

Goodbye my friend
 I know you're gone, you said you're gone, but I can still feel you here
It's not the end
Gotta keep it strong before the pain turns into fear
So glad we made it, time will never change it.

Kommentarer
Postat av: Nadja

jag kände inte honom. Han gick en klassunder mig (tekniker special) men det var så sjukt..så jävla sorligt att en sån ung människa måste försvinna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback