Helgen...

Fredag: En lugn stilsam hemma kväll..

Lördag.. Va på väg till förfesten hos tessan när grand ringer o tjatar om jag kan jobba o snäll som jag e så¨vänder jag bilen o kör till lund, springer genom hela lund i minikläning o höga klackar på stövlarna.. in i köket upp o byter om, ner o jobbar.. Satt i skiten större delen av kvällen, men snygg som få va jag iaf.. haha övertalar andre snäll som han e att gå o hämta mina påsar med sprit i borta i min bil. sen tog jag ett par groggar medans jag städade köket o johan fick sig också en jävel =) Övertalade honom att hänga med till stensons...! Hade riktigt roligt.. så nästa månad hänger fler från grand med så d blir skoj som fan :D

Söndag: Skolådan 11-16 hem käka middag o glass =) tog bussen till grand, satt där i typ 2 timmar o snackade med killarna.. Alla mina favoriter i köket jobbade :D så d va nice.. sen gick jag o hämtade min bil o here I am...

Imorn blir d  köpenhamn med mackan o johan =) ballt som fan ska d bli..

Ska kolla klart sunes sommar nu =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback