Malmö/Lund

Varit med mackan i malmö, han skulle pierca sin bröstvårta o jag lovar, jag kommer ALDRIG att göra det, det va det värsta jag varit med om... sån smärta är ju sjukt att utsätta sig för!

Passade på att shoppa lite senare när jag va i Lund o hälsade på Tessan så det blev:

  • En ny klänning från Gina, denna gången i röd! Har redan svart o apricos =D
  • Ett par mellanblåa raka jeans vero moda
  • En svart kofta med v-ringning från Vero moda
  • Ny pircing stav till navlen
  • Conceler från Lumene
kläningrnhär är klänningen jag har i röd, apricos och svart!
Grymt smygg att byta ut sidenbanden mellan kläningarna=)
Snygg till vardags med en kofta utanpå och snygg till fest, med ett rätt acesoarer

När jag va på väg till lund från malmö med mackan o andrè hade jag tryckt barnbiljet, så skulle tanten på tåget självklart kolla leg.. så jävla pinsamt.. hade fan inte mer kontanter på mig, så andrè snäll som han är fick betala till mig..
Fy fan vad pinsamt d va.. ska aldrig mer åka på barnbiljett..
 
Ska städa mitt rum nu :S

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback