Pernilla Andersson 20år

Så då e man en vuxen människa på riktigt.. hehe fyllde 20år igår.. va ingen spec dag.. jobbade, kom hem alla gäster redan här, så käkade vi smörgåstårta o marängtårta sen gick en del o dom roliga stanade kvar så satt alla o snackade ett tag o hade allmänt trevligt..
Fick lite pengar, en enorm resväska till min bularien resa, en dammsugare, handukar, bestik presenkort mm..

Va ju i sthlm i helgen=) på sko/modemässa.. skit häftigt.. Jag o wiveka fick välja massa skor som jesper ska beställa hem nu=) Jag kommer handla typ en jävla massa skor så fort dom kommer wiee
Va inne på skönhetsmässan också så vi blev sminkade.. hehe inte jesper förstås för han satt i möte just då..

har varit en rolig helg tycker jag..

Ska till systemet imorn :D

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback