shoppat...

Kommit hem från nova nu.. stoffe svek oss.. sån jävel.. haha
följande inköp gjordes =)
  •   ett par ljusa jeans,
  •  en klänning,
  • en tunika,
  • ett par leggings,
  • ett par lila strumbyxer (som jag aldrig kommer använda haha)
  •  ett par skit gulliga knästrumper,
  •  ett par skit fina svarta pumps (se bild) självklart från skolådan i hurva =)
153331-18 vist e som söta?

Väntar på massa pumps o stövlar som vi bestälde i sthlm=) kommer inte få ngn lön.. bara massa skor..=)

Nu vet jag vad jag ska ha på mig imorn på stensons iaf=)

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Johanna

sorna är grymt söta!

Postat av: Johanna

skorna* :P

2007-03-05 @ 12:06:32
URL: http://johannastic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback