Göööör bra...

Då e man utbilad o legitimerad FunkyKidz instruktör =D wieee
I torsdags hämtade jag Maria i eslöv kl 9 sen körde vi till göteborg... Tog typ 2½ - 3 timmar.. men vi hade skoj..väl framme i askim som föroren heter letade vi upp första bästa korvluda så vi fick lite mat i magen.. sen letade vi upp gymet som fyndigt nog heter gymnasium.. =P  när vi ätit en korv och en sallad med hamburgaare åkte vi o byte om till träningskläder sen började  en 3 dagars utbildning =)
under dessa 3 dagar körde vi lite dans o sen lite teori o ja så såg  våra dagar ut..
När första dagen va slut hade vi dansat i tyå 3 timmar o sen haft teori resten av tiden, så efter det letade vi upp vårt "hotell" det va det skabbigaste o sjaskigaste hotell jag någonsin sett.. inte ens  en toa på rummet..  vi frågade när vi chekade in efter någon stans där vi kunde dansa för vi behövbde plats att öva.. så vi fick det största rummet som va sjukt litet.. där va typ  1-3 meter som va fri yta o där skulle 2 tjejer få plats att dansa på?? haha eller inte.. efter att lämnat väskorna gick vi rakt över gatan för att kränga  på burger king=) o d  satt inte helt fel.. sen gick vi tbx till vårt "hotell" för att försöka dansa vlke inte gick så bra men vi fick markera lite första kvällen iaf.. lärde maria min favoo dans.. ellena papparizus mambo =) hihi  ja efter d var d bara att försöka sova.. i ett rum med en temp på typ 15grader kalt.. o jag hade inte ens ett täcke utan bara en jävla filt...

Sen blev d fredag o vi började dagen med en rälig frukost på torra bullar o smör,sylt o ost (ALLT  LÅG I PORTIONSFÖRPACKNINGAR) Öhhhhh skit räligt..
kl 9 va vi i askim igen, o började med teori sen blev d mkt dans o praktiska uppgifter. så d va skoj =)
sen hade vi lunch sen dansade vi lite till o lite till =) wiee sen hade vi lite teori sen fick vi sluta. så jag o maria drog till "hotellet" o byte om sen körde vi in till big city götet o käkade efter mkt letande efter en resturang.. blev friterad kyckling, nudlar o curry sås va faktiskt riktigt gott =)
sen va d bara att köra tbx till "hotellet" öva.. för idag (lördag) hade vi prakrtiskt prov då vi skulle ha praktisktprov!!! övningen gick gööör bra.. vi satte danserna helt perfekt... jag hade musiken i örat hela natten för jag skulle lära mig låten.. aldrig hört den innan så..

äntligen Lördag! idag började vi med att dansa  lite =) sen va d teroi sen var d provet.. gick inte jätte bra men fick gokänt (högsta bettyg) =) hihi sen efter lite teroi så va kursen slut o vi satte oss i bilen o körde till eslöv/ hurva! sjukt skönt att va hemma.. men har varit jävligt lärorikt o skoj som fan!!!! ser fram emot dom första lektionerna som jag ska hålla den 3dje februari=) wieeee


Häl, tå padebore
höger fram vänster bakom, bocka!!!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ullen

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback