Helgen...

Jaha då va den helgen också över...
Fredag: Jobbade på grand.. Började 8, jag mackan med praktikanten jessika.. vi hade faktiskt sjukt skoj.. konstaterade att mackan ar pubishår i huvudet.. haha sen kom ju e andre  i köket o skulle dumma sig med mig, som vanligt ;-).. så när jag inte ville ge honom en dessert så ville han avrätta mig.. o d tyckte mackan lät bra så jag skickade en lime rakt i huvudet på mackan.. hahah fan vad vi garvade.. rätt roligt faktiskt.. så jävla ball o jobba när man jobbar med dom roliga.. typ diana eller mackan i kallskänken o i köket ska d va andre,johan o ola så e d perfa. haha sen stack jag o mackan till systemet o köpte dricka till i lördags.. jag har slutat med mitt vin nu.. nu dricker vi spriiiiit.. haha så d blev en bacardii apple.. så jävla gott...
sen blev d hem.. käka kinamat med min familj o christa o carina.. trevligt som fan om man bortser från ja.. skit samma..

Lördag:
äntligen lördag.. wiee.. började dagen på centersyd med christa.. trevligt som fan.. köpte en skit snygg skjorta som jag hade på mig senare på kvällen..=)
Ja kl 6 kom tessan o då började vi dricka...  Förfest hos mig =) sen kom lina o dom andra vid 7.. fy fan vad vi drack.. o vår nya party låt e september - cry for you den e så sjukt bra... sen kom otta också hit :D mkt trevligt med en kille bland alla oss töser..
 förfest
haha sen kom elisabeths morbror som skulle köra oss.. så jävla snäll.. han måste vara döv efter vårt sjungande.. haha han hade ju september låten i bilen.. o ja jääävlar vad vi sjöng.. haha väl framme på ekebo letade vi ju upp stoffsen tobbe mfl.. sen va vi med dom resten av kvällen.. jag o tessan stack in i baren ett tag.. sen av ngn konstig anledning  hälde hon en drink över mig, o då hämnades jag med att hälla på hennes klänning.... haha så d slutade med att tessan fick stå på toa o torka sin klänning under en hand tork o jag fick "fönna" mitt hår.. haha
153331-10
sen gick vi tbx till dom andra.. o av ngn konstig anledning hamnade jag i slagsmål med en brud.. kommer fan inte ihåg varför eller hur d gick till... men jag vet bara att stoffe o jocke o dom började dra iväg mig.. o att jag va fly förbannad.. i typ 2 minuter.. sen hade jag glömt det.. :P
jag o tessan låg nog mer på golvet än stod på våra ben.. denna gången också..
sen helt sjukt.. jag o elisabeth delade tydligen på samma kille.. haha rätt sjukt men ballt som fan.. ;-) men va ju inte ngn främling för vare sig för henne eller mig så vem bryr sig.. haha

söndag.. vaknade kl 10 i peters lägenhet som jag hade fått låna eftersom han ändå skulle sova i hurva.. så d va jätte snällt.. gjorde mig iordning. va inte ett dugg bakis.. så jävla guit.... =) hihi sen bar d av till grand.. helt ensam i kallskänken i 11 timmar.. dryyygt.. d va andreas o palle i köket dom e lite lugnare vilket va skönt.. d räckte med att killarna i servicen mobbade mig, dom råkade höra om när jag o tessan snackade om slagsmålet.. hahah så ja.. men d va rätt roligt att jobba faktiskt.. behöver ju kosing eftersom jag tydligen hade gjort av med 600:-ekebo.. fy faaaan ska aldrig mer ha med så mkt pengar.. helt sinnes... men det va värt det :D

ja d va min helg..

lördag e d stenssons som gäller så vi ses där =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback