Pearlies InneLista

Här är allt coolt ni måste hålla koll på när d gäller mig!

  • Mina nya "Bam/Adio" skor
  • Caffelate
  • September-Cry for you
  • The O.C
  • Teqila rose
  • Hjärtagram
  • Rostatbröd med ost o nutella
  • Mormorskängor
  • Adidas jackor
  • Grappa DeLux
  • Halebop
  • Pasoa
  • Jeans
  • One Tree Hill
  • Love don't let me go - David Guetta
  • Skolådan I Hurva
  • Nya Disney snyft filmen Eight Below
  • Bacardi apple med sprite
  • Jägersbo
  • Kilklackstövlar
  • Bam Margera
  • FunkeyKidz
  • Aktiv
  • Jeanskjol
  • Michael Andrews-Mad world
  • Ekebo
  • Min underbara laptop
  • Snowboard
  • Kinatecken
  • Ost o Skink äggröra
  • Grand Hotel i Lund
  • Grays Anatomy
  • Stensons
  • Coca cola light
  • lackpumps
  • Vaseline
  • Att vara dansinstruktör
Detta va allt jag kom på nu:P men d e viktiga grejor :D

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback