åhus beachhanboll

då va åhus helgen avklarad!
Va riktigt lyckat.. skit fint väder på fredagen.. rena drömmen o sita på campingen med en kall cider i handen =)

Det gick ju inte något vidare för bårt lag absolut men fy fan vad roligt vi hade..
Första matchen va vi bara 4pers sen fick vi ragga folk så 3  riktiga handbollstjejer hjälpte oss.. Men vi förlorade alla matcher ändå =P hahaha men fy fan vad skoj..

Jag ÄGER som MÅLVAKT =) hahha

Bilder hittar ni på min
pixbox...

image183

aaaaaaaaaaaABSOLUT!!!

Letar fler spelare till nästa år...
Vi har följande krav på eventuela nya spelare!
-Palla dricka sprit 2 dagar på rad och ändå spela match!
-Orka gå o lägga sig kl 2-3 på natten jätte full o gå upp o spela handboll kl 7 på morgonen!
-kan kasta och fånga en boll.
-orkar springa minst 5 steg i sanden utan att få astmaatack
-Vara MINST lika lycklig om man förlorat alla matcher som om man vinner allt =)
-Måste vara duktig på snapsvisor då det ingår i uppvärmningen

Uppfyller du dessa kriterier så kanske d e möjligt att du kan få äran att spela med mig och mina 4 trogna kamrater i ABSOLUT under nästa års ÅhusBeachhandbollsFestival!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback