falsterbo horseshow

I måndags tillbringade jag dagen i Flasterbo för att kolla när Christa tävlade.. men hon tävlade först vid 18 o jag va där redan vid halv 12 så jag satt o kollade tävlingar med christa,carina o johanna hela dagen.. va riktigt roligt..va ju sjuukt fint väder så..

Sålde lite skor igår, sen hämtade jag funkykidz dvdn =) snart kör vi igång igen...

Idag blir d Falsterbo med tessan,mona o christa igen.. Huntingen o en del ponny tävlingar.. ska bli skoj.. om solen håller i sig blir d lite bad också..=)

3dje året på rad jag e i falsterbo o trivs lika bra varje gång.. =) så jävla myssigt o kola hästarna o så...

O d gick inget vidare för christa o Bo math van Theride i måndags 4 nedslag men annars en bra runda
Igår hade det tydligen gått mkt bättre.. bara 2 ner då
så christa va nöjd=)


ÅHUS FRE-SÖN =) kolla in banna 6 kl 10.30 på lördag för att kolla det ABSOLUT bästa laget.. hahah
Leta efter gula linnen så e d vi=)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback