jauu

Torsdag idag, det bettyder ÅHUS IMORN =)
synd bara jag e luspank.. men ska sammla in massa skulder imorn o på lördag e geans lär jag vara minst 2000kr rikare =) bra d iaf.. hihi Fan dyrt o köpa ny bil juu..

Falsterbo igår.. va jätte fint väder vilket syns på tessans rygg

kollade ponny dressyr o sen storhästarnas dressyr.. jag e inte så glad för att kolla på dressyr tycker d e ganska tråkigt o händer inte så mkt men igår va d kyr eller hur d nu stavas.. d bettyder att dom rider till musik, vilket genast gör d mkt roligare..
Kollade huntingen.. skit roligt, men ett ekipage gick omkull o hon fick hästen över sig så ambulans o sånt kom,riktigt obehagligt så vi besämde oss för att köra hem efter att ha hört hur d va med henne..o då kunde dom få kontakt med henne o hon kunde röra armar o ben.. så hon skulle till sjukhuset efter d..
bilder från falserbo finns på min pixbox...
pearlie.pixbox.se

Jobba lite idag.. ska vara en minnesstund på grand så...

Nu har mamma köpt ett nytt hus.. =) jag flyttar med o bor där tills jag får en lägenhet i lund.. vilket inte e så jävla lätt..
så i början av november flyttar vi =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback