mätt

shiiiit vad mätt jag e.. käkade lunch vid 12.30 idag sen har jag inte ätit försen nu kl 0.45 o nu kastade jag i mig en räksallad jag gjorde på jobbet.. jag o martin jobbade själva i serveringen idag så vi tog d ganska lugnt nu vid stängning o kom inte från jobbet försen lite över 12 självklart med varsin matlåda vi fixat =P
så nu e jag så sjuuuukt mätt så jag inte vet var jag ska ta vägen.. men till toa o borsta tänderna o sen krypa ner i sängen är väl en bra ide skulle jag tro..


Måste bara berätta att jonas sykfont från varan-tv samt vintergatan 5a (gammalsommarlovsmorgon) käkade med vänner o flickvän på lundia så jag serverade dom hela kvällen =) lide stolt.. hahah

image177
Jonas är då den kortaste av dom alla på bilden..
Vet du fortfarande inte vem av killarna d e. så är han blond och placerad som 3dje från vänster samt 5e från höger =)

Jag e ledig imorn wieee



tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback