nere...

Idag serverade jag på en minnesstund på grand, så innan vi ska gå in o slå vin så nina resturnagchefen säger hur tråkigt det är när någon så ung dör.. o så va han 64år.. okej d e ganska ungt.. men seriöst? blir man ledsen eller vad?
Jag mennar alla i min närhet som har gått bort har varit under 60år...
Sen när dom började hålla tal om att minnas osv  då blev jag helt stäld o tårögd o fick gå in i köket o  andas o bara tänka på annat för att inte börja gråta..
men en minut senare va d lugnt igen..

Jag har tänkt jätte mkt på både stoffe o pappa idag så har varit väääldigt nere från o till..

mrn nu längtar jag bara till helgen =) ÅHUS!!!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
SpeltidBana LagLag    Resultat
21/7 10:308 AbsolutPRO  -  
21/7 11:308 AbsolutPirayorna  -  
21/7 12:456 GuldlagetAbsolut  -  
21/7 14:007 AbsolutLaget mä fräs

D e då vi som e ABSOLUT=)
ses där =)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja fan brudar! Nu gäller de till helgen! Nu ska vi fan visa att vi kan =) Fan vad kul de ska bli gumman! Ses o höres! <3

Postat av: AD

ABSOLUT :P

2007-07-20 @ 11:41:05
URL: http://ads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback