så...

Idag har jag packat upp alla grejer som låg slängda i väskorna sen åhus. tog bara sådär en timme =P
Haha snacka om att jag hade med mig mkt grejer.. Folk trodde nog att jag o bettan skulle vara borta flera veckor  när dom först såg hur full bilen va o sen när dom kollade i tältet..

välfyld BMW hahah

Jaha vad har man att se fram emot nu då?

Torsdag - Grappa med mina underbart goa töser (bettan o tessan)

Fredag - Grannfest hos silvers

Lördag - Stensons

okej d kanske inte va så illa ändå.. men hla våren o sommaren har d varit åhus o falsterbo som har varit d jag sett fram emot o så e dom så dumma att dom lägger d samma vecka... wtf liksom...

Jaja nu ska jag ut o ge med baloo i detta underbar (nooooooot) väder...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback