seriöst...

Nu e jag fan trött på detta jävla höst väder.. ge mig 25grader varmt o strålande sol.. vill fan ligga på stranden.. okej idag kan d va så tråkigt för då vill ingen sitta på uteserveringen fast d kommer bettyda att vi får fullt där inne o alla sena gäster blir skit sura när där e fullt..
Men imorn e jag ledig liksom.. o börjar sent på lördag o ledig söndag.. varför kan d då inte vara skit fint? O så har vi ju åhus nästa vecka.. ja just d.. då måste d va skit fint.. vafan ska jag o bettan göra där uppe 3 dagar då? okej vi måste ju vara där eftersom vi ska spela men vafan.. när vi inte spelar.. vad ska vi då göra liksom? nej vi kräver SOL så vi kan ligga på stranden o njuta av både det ena och det andra.. hihi
ska ladda upp förrådet imorn..

imorn blir d till att fika med lina. vill ju höra allt om deras resa som jag o tessan tråkigt nog inte klarade av att åka på
o så måste vi lösa ut våra pengar också..

ut o äta o äntligen kolla nya harry potter filmen imorn=) hihi längtar... wieee

image181

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback