Where soul meets body

Vist kan låtar få en att tänka tillbaka på ett vist minne, en speciel plats eller en speciell person..?!?
det finns en låt som bara blir bättre ju mer jag hör den.. o just nu lyssnar jag sjukt mkt på den för den e så jävla BRA! Texten e jävligt mysco dock.. men den e fan bra ändå..
Och jag fick denna låten av en spec(?) person.. o jag har en del trevliga minnen med denna personen... dom e inte många men dom flesta e bra=) men det va den konstigaste tiden detta året.. ett dubbelspel... både tillsammans och med andra.. mkt lögner och mkt spänning ;-).. ..
men nu e man en erfarenhet rikare och fan så mkt mer säker på mina tidigare "höga" tankar om killar...
Så för att citera en annan av mina andra favorit låtar just nu Thnks fr th mmrs haha

I do believe it's true,
That there are roads left in both of our shoes.
But if the silence takes you,
Then I hope it takes me too.
So brown eyes I'll hold you near,
Cuz you're the only song I want to hear;
A melody softly soaring through my atmosphere.

Where soul meets body.




where my soul meets my body =P



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback