laddad =)

Då e studentveckan här på riktigt.. Även om den inte inneär lika stor glädje och fest som i fjor så är det trots allt en rätt glad vecka..
Va ju på bio med mina underbara töser i måndags.. såg pirates 3.. grymt bra film, ngt rörig men garvade som tusan.. hahah
Åhhh shiiiiit så sjukt het Orlande Blom är... Jag blev helt till mig.. hihi tror jag e käääär =P

Igår börjades dagen med en stadig grogg hos elisabeth =) Va ju Sambatåg så jag o Sandra kollade o fotade. hade en super trevlig dag=) haha men fan vad full hon va gumman min..
 

Här har hon badat i trollsjön min illaluktande Elisabeth.. hahha
Efter att ha legat o solat med 2 illaluktande,sambaklädda studentfirare fick jag tvinga iväg mig till jobbet...

idag ska vi ha ny visning på huset.. så jävla drygt.. mamma blir helt stirrig.. psyket nästa.. hahah
Massa förberedande till imorn då min käre lillebror tar studenten



Jägers imorn kväll=) med mia o christa sen träffar jag ju Elisabeth, emma lina o alla dom där då också.. Kommer bli skit bra tror jag..

Fredag blir d till att jobba lunch på Lundia =)
Sen ska jag Snuffe o Luffe a.k.a Martin o Anders till trelleborg o fira isabella som tar studenten =) ska bli ballt.. =)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback