Yohooo

sjukt skönt o sova till 1 dag.. snacka om att d va behövligt..

igår på grand fick jag en kofeinkick och började göra en av mina funky kidz danser i kallskänken. haha trodde filip skulle garva ihjäl sig.. men fy fan vad grym jag e på att dansa.. :D
Fåt komplimanger om min breda skånska.. trodde alla snackade som jag.. men d kanske man inte gör i malmö o lund.. haha vad vet jag.. =P

ska jobba långpanna i matsalen på grand imorn.. servera i 12 timmar.. hjääääälp.. kommer säkert tappa ngt...
soooom vanligt hihi

Ska kolla på andra sidan häcken nu..  har sett den innan men va inte direkt inne i filmen..  vilket jag märker när någon säger att det e sorgligt just då och jag inte bölar.. så nu får vi se om jag kan komma bättre in i filmen =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback