åhh shit asså

fan vad trött jag e nu.. suttit i skiten från d man klev ur hissen i morse tills d man klev ut ur omklädningsrummet o skulle gå hem.. helt galet altså.. men varit en sjukt intressant dag om man säger som så..

Va i matsalen med smulan nilsson aka tobbe (jag o tobbe äger ts) samt lena o nettan sen fick diskaren ryggskott o efter 3 timmar utan diskare med ca 200 gäster så blir d mkt disk så jag kavlade upp armarna o startade upp diskmaskinen, så d slutade med att jag o mats kökschefen stod o diskade.. haha men roligt hade vi =) sen va d tbx ut i serveringen när franklin kom o räddade oss...
Sen ikväll så fick jag rycka in o hjälpa sofi i kallskänken, så på en dag har jag hunnit vara i Matsal, Disk,Matsal/gambrinus,Festvåning/matsal, kallskänk, festvåning.. Allt på ca 12 timmar... haha men fick också beröm av resturangchefen så d kändes bra=)

Imorn blir d kallskänk,matsal/gambrinus o sen avslutas kvällen med att stå bakom bardisken o träna mina bartenderkunskaper med håkan =) ska bli roligt..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback