bingbangbingbangbing

då va d söndag igen..  helgen har varit bra som vanligt =) träffade ju han i fredags =) och en stund igår =)
jobbet gick bra igår, mkt som tusan o göra bara.. kände mig jävligt poppis när dom tjatade både i kallskänk o i matsalen om jag ville stanna sen när festvåningen OCH köket frågade om jag ville jobba där jag fattade vilken kväll det skulle bli på grand, men eftersom jag skulle till tessans 20års fest kunde jag verkligen inte stanna..

Tessans fest va jätte lyckad =) hade roligt som tusan, självklart fick jag vara med i pinsam lek hahah som vanligt, men hon får igen på min fest.. haha vänta bara.. =)
image108Partpinglerna nr 1 =)


Idag va jag på skolådan.. kändes precis som vanligt, fast tiden gick snabbare o d va riktigt skoj o jobba... köpte med mig ett par nya kilklackspumps hem =) hihih

precis kollat ghost wisperer.. fan vad bra d e.. o innan dess kollade jag top model sesång 8 gooo nenne =) iii down 2 3
sen kollade jag grays anatomy.. jävlar vad där händer grejer hela tiden... en ny ishacka i huvudet idag...

ska lägga mig tidigt ikväll.. helt slutkörd efter helgen inte sovit så mkt hehe

billibuuu

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback