Bra juuu

Jaha då e allt som d ska med skolådan igen.. I`m back in the game =)
Gått bra på grand idag=) skoj o jobba med serveringsmackan.. haha han o jag kanske e nya dreamteam?? nja än så länge sviker jag inte tobbe =P

Hade uppvissning med mina danselever från aktiv igår (funky kidz) sååå duktiga dom är... grymmt stolt över dom.. blev helt tårögd när mina ögonstenar i 9-10års gruppen satte sin dans perfekt=) iii Jag fick ju också dansa och snacka i micken hihih imorn ska jag hålla 2 danslektioner o på onsdag innan jag ska färga håret ska jag hålla 2 lektioner =) skojsigt...

Fått fler bilder från personalfesten idag =) här e ngra god bitar... hihi
Tryck på bilderna för att förstora dom =)

image104




haha fy fan vad roligt d va =) hahah sicken kväll.. ballt som tusan =) me like grandfolket... hihi
har ju mina pärlor i kallskänken, dom underbara killarna i köket o dom urgoa i serveringen.. fan vad jag trivs på grand.. =)

Bing bang bing bang bing =D

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback