wiee

Imorn blir d middag med töserna på grappa.. va ett par veckor sen vilket bettyder för längesen.. haha ska nog fan inte ta d vanliga imorn... inte varit så gott den senaste tiden.. så får testa ngt nytt..

Fredag blir d öl efter jobbet med mackan o diana.. ska bli trevligt som tusan...


Fått låna martins bartender pärm... fyyyyy fan vad tjock den e.. helt sinnes juuu hahah hans egna anteckningar e rätt roliga faktiskt.. hahah massa bra komentarer.. haha Håkan som e bartender på grand o jag snackade idag så han ska förhöra mig o testa mig sen när jag pluggat lite.. så får jag nog snart börja blanda lite roligare drinkar än irish coffe o g&t hahahha
Men den bittra sanningen enligt "boken" är att jag är en periodare.. haha "en person som konsumerar sprit varje helg kallas för periodare" ja eftersom jag dricker minst en gång i veckan så e jag en periodare... hahah


Nu börjar festen närma sig =) köpte grejer till min outfit idag.. blir nog skit bra =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback