jävla skit

varför va jag tvungen att bli sjuk denna veckan? fan inte varit sjuk på jag vet hur länge o så blir jag riktigt dålig idag..
Jag o katarina skulle tatuera oss idag o gud vad jag längtat så ringde jag o kollade om man fick göra d om man hade feber o så men icke.. o hur ledsen blev inte jag då.. så katarina fick köra själv.. hoppas jag e bättre imorn så jag kan ringa o boka ny tatuerings tid.. deta e 3dje o sista jag har tänkt göra.. o kommer vara jätte stolt över den när den e på plats=)

Har varit jätte nere o ledsen hela dagen.. drömde om stoffe inatt o tänkt jätte mkt på honom hela dagen.. känns så overkligt..

ska nog färga håret snart.. trivs vist i d bruna men vill nog bli blondare igen.. känns mer som mig =) thihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback