Pernilla Andersson.

Ja.. mitt liv ser sjukt annerlunda ut nu mot för en månad sen..

Har ju flyttat (Vilket jag inte tror någon har misst) trivs kannon bra.. ska städa idag så fotar jag o lägger upp bilder så fort jag får tbx min kamera =) måste ju se hur jag bor.. =)

Har fått fast heltids jobb som servitris på Resturang Livingroom på Hotel Lundia i Lund. känns skit bra.. grymt bra lön o allt så jag e hel nöjd =)

Efter ett glädjerus av flytt o fast jobb led jag av sinnesförvirring o tillät tessan färga hela håret brunt på mig..
Jag trivs jätte bra i det men tycker personligen att jag passar bättre i det blonda..image217

här en bild på mig o elin från danne o sofies 20års fest i lördags..

O igår köpte jag en liten Bam =) Bam är Bondkatt/norskskogskatt på 11 veckor =) bild kommer också när jag fått tbx min kamera.. men han är den kelnaste katt jag någonsin träffat o han e jätte mysig :D


Längtar tills bettan kommer ikväll.. =) vill se hennes nya stövlar.. Vi ska kolla topmodel o äta jordnötsringar =D hihi

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Elsbet

Mm, jordnötsringarna var goda ;) <3

2007-09-12 @ 23:10:55
Postat av: Xelina

å en liten kisse katt!!! VILL se Vill se vill se vill se :) Kram

2007-09-13 @ 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback