the weekend

Igår va jag o storhandlade för första gången själv.. snacka om att känna sig gammal när man går där med sin kundvagn o scanar in alla varor.. haha handlade mat för 1000kr vetifan när jag ska ha tid o äta allt dock.. äter ju inte hemma så ofta.. men men.. blir kanske mer nu när det riktiga schemat börjar o man jobbar normalt.. =) e så jävla glad över att jag e fast på lundia nu =) trivs grymt bra.. nya resturangchefen e grym.. hon vet vad hon syslar med =)

Igår kom lina hit en sväng med en blomma =) tack så jätte mkt.. trevligt o träffa dig gumman hihi kollade på grabben i graven brevid o diskuterade framtiden ;-) hehe

Idag e d funky kidz som gäller mellan 12-14 =) skoj skoj..

sen kommer Niklas hit =) va längesen vi träffades så d ska bli trevligt =)

Ska baka kladdkaka till min o bettans myskväll =)

Sen ska jag o bam köra ut till hurva så han får träffa adidas o baloo ska bli intressant.. Mamma får vara barnvakt imorn då jag jobbar långpanna o vill inte min bebis ska vara ensam hemma hela dagen (jag vet att jag skämmer bort honom, men gör inte alla d med första barnet ;-) hahaha)

Sen ska jag o bettan hyra film köpa godis o en pizza också tror jag =) ska bara mysa njuta ikväll =)
image219

bettan har min kamera så bilder kommer typ i veckan skulle jag tro


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ittas

haha blev väl mycket kladdkaka eftersom vi käka en del smet! ;)

2007-09-18 @ 23:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback