Tisdag

Sitter himma o väntar på mannen min.. har precis käkat färsfyld paprika o snackat med mor...

Fick in skattepengarna på kontot idag.. va längesen jag hade så mkt pengar på mitt spar konto.. me like,.

Torsdag ska vi på student till alex ska bli skit trevligt, åker nog dit med babe o kockajävlarna från lundia

Lördag är det bal.. denna balen ska fan bli rolig, jag ska ha roligt med en av mina bästa vänner o klä upp mig o bli jätte berusad.. Har byggt naglerna idag ju så jag ska vara snygg...

image225min egen bal för 2 år sedan...

Ny klänning ny hårfärg o ny date.. kommer bli asball.. ska festa satan juuu


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mia

Du kommer vara dö läcker gumman, hehe ;)
Hoppas allt är bra med dig! Ska försöka klämma in en tid så vi kan ses snart igen!! Är sjukt upptagen de närmsta 2-3 veckorna iaf.. Men vi får se:)
Pusssar

Postat av: Mia

hehe tack gumman:)
Ja, jag ska se sen. Kanske kommer bli en kväll.. Men just nu så är jag ledig nu på Tisdag. Kan du då?! Pusss babe

2008-06-04 @ 22:14:33
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback