Fredag!

Idag e sista dagen på ingelsta innan min semester (åker till kreta på söndag kväll för dom som mot förmodan missat det) =) 6 timmar idag i eslöv sen ledig tills tis den 1/9 och då börjar även dansen!!! Snacka om att jag längtar. no more knubbtjockis... hihi Ska bli såååå vältränad =)
Imorn jobbar jag på ängavallen! börjar runt halv 10 skulle jag tro sen jobbar jag så länge jag behövs eller pallar =) Hade först tänkt dra till björkaloge på kvällen men kommer inte orka med det... känner att d blir tillräcklit med alkohol under komande veckan... Söndag ska jag sälja lite skor innan jag ska hem hämta ricky och resväskor sen vinkar vi hejdå till lillgränd och hjärup för 8 dagar...

I lördags hade vi kräftskiva på gården... Vilket gick ganska vilt till =)
folk dansade ute på gården och d va så jävla roligt. Va lätt den mest lyckade festen på jääääääätte länge.. om man bortser från polisens 3 besök och att jag efter några timmar låg o spydde av matförgiftning... jävla bajs kräftor... men så kul som jag hade va d fan värt det!!!!
Det jag ville ha sagt är att vi har fått klagomål på oss nu. typ hälften av hela gården som va med. Så d e riktigt bull.. robban o magda e inne på sitt andra klagomål nu tyvärr ett till och dom e ute.. tråkigt att man inte ens kan ha en gårdsfest utan att en jävla surfitta som råkar vara polis och bo på gården ska klagga. o festen va på första våningen hur fan kan vi på 3dje få klagomål????????
blir så jevla sur.....

jaja  dags att styra upp sista timmen innan jag ska köra till jobbet!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback