Första Söndagen efter jul

Jaha då är det söndag igen och julen är över! Vilket jag tycker är jätte jobbigt. Jag älskar som sagt julen och önskar att man kunde fira jul oftare... Men eftersom jag o baby vill vara med varandra och våra familjer på julafton blir det att vi trycker in alla på en och samma dag. Får se om vi gör så nästa år igen!

Det är ändå det bästa med julen, att man vet att den kommer varje år igen =)

Nu är det nyår som komma skall. Planen var att fira med mina kollegor i nattklubben vilket dock rann ut i sanden. Sen snackade några ihop sig om att gå till Båten i Malmö och käka, När vi bestämde oss var där ju såklart fullt.
Efter det blev jag o baby bjudna på ett par hemma fester vilket vi tackade nej till.
Nu ser det ut som om jag och min älskade kommer spendera nyår hemma på lillgränd 17c eftersom vi firar vår 2års dag så vill jag vara med honom, vad vi gör och var vi är spelar mindre roll så länge vi har varandra och lite champagne =)

Baby visar upp och delar ut espresso till hela gården, lide stolt över vår nya maskin =)


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i förskott till 2-årsdagen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback