Jazz

Idag var jag och Djannika och tittade på en ny häst till henne i Hörby, där det va ca 30cm snö... Jazz heter han, mörkbrun med stjärna ca 170 hög. Jag blev inte alls förtjust i honom. Dels tyckte jag han va opersonlig och sen hade han läskiga ögon. Så jag brydde mig inte ens om att rida honom.Djannika gillade honom desto mer även om det inte gick riktigt bra när hon red honom så kom hon och ägaren överrens om att han ska komma till sitt nya hem på Staffanstorpsridskola på lördag.
Så nu sitter jag i en lite knivig situation. Jag kan stanna kvar som medryttare hos Djannika och Jazz, leta ny medryttar häst eller lägga ner det så länge och skaffa egen häst fram emot sommaren när ekonomin tillåter... 
Kostar ju ändå ca 2000kr i månaden att ha häst sen om den blir skadad mm kostar det änu mer...

Just nu är min baby och tränar och jag äter rödkål med brunsås :-S kalkonen blev inte bra så äter bara tillbehören....
Jobba ikväll 18-02 sen samma imorn!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback