Lista...

Idag blir dagens inlägg att bestå av en lista lånad från kenza s blogg...


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag hittade någon som vet var Gaby star (min gamla foder häst) finns!!!

Vad gjorde du kl 08 imorse
: sov som en gris


Vad gjorde du för 15 min sedan: Nannade Eliaz som jag e barnvakt till ikväll



Det sista du sa högt: sov gott gubben


Det senaste någon sa till dig: Jag messar när jag slutat


Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten, julmust och glögg


Vad var det senaste du åt
: Makaroner och kalkonsnitzel med svampsås


Vad var det senaste du köpte: en latte


Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun/svart


Vad är det för väder hos dig nu:
Snö


Godaste glassmaken
: äpple/kanel


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Utan tvekan eftersom Min fästman hade sagt att jag va hans blivande fru efter vi träffats första gången!!!!


Sover du tungt: Knappast


Drömmer du mardrömmar:
Ibland


Trivs du med ditt jobb: Jag trivs jätte bra


Favoritklädsel: Jeans och en top


Favoritlåt just nu: Medina - kun for mig


Vad ser du om du tittar till höger: Ett snötäckt takfönster


Vad gör dig glad just nu: Att titta på mitt vänstra ringfinger =)

Vad ska du göra härnäst: poppa popcorn


Höger eller vänsterhänt:
Höger


Humör just nu: Stressad (helt utan anledning)


Favoritgodis: Choklad!!!!!


Kläder just nu: Adidasbyxor,linne från gina tricot och adidas hoodtröja


Sommarplaner: resa, vara brudtärna när mina grannar ska gifta sig, njuta av härliga sommardagar med min älskade!


Hur många kuddar sover du med: Vi har 5 kuddar i sängen


Spelar du något instrument: ikke


Morgon eller nattmänniska: Nattmäniska!

Vad är viktigast för dig: Att jag och min älskade med familjer och vänner är friska och mår bra!


Är du kittlig
: ehhh JA


Snarkar du
: Tror jag inte...


Stjärntecken: Vattuman...


Äckligaste insekten: Alla, framförallt spindlar


Längtar du mest efter just nu:
Att fira jul!




Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback