Nyårsafton!

Då va nyårsafton här i år igen och jag vet fortfarande inte hur kvällen ska firas. Baby föreslog precis vi skulle köra till Burlövcenter och handla mat så där smög sig den tanken om att han skulle dra iväg mig på någon överaskning.
Hur bull är inte det att sitta hemma på nyårsafton när man är 22 och 24 år? Eller är jag dum i huvudet som tycker att man måste göra något?

år 06-07 firade jag med mina vänner utanför stehag! En av dom bästa nyårna jag haft måste jag erkänna!

år 07-08 Jobbade jag på Lundia, eftersom jag jobbade med min blivande så har jag inget att klaga på då heller. Va ju första kvällen vi faktiskt visade vår kärlek på jobbet inför våra kollegor!

år 08-09 firade vi med parmiddag hos babys vänner på möllan i malmö. Måste erkänna att det va en av dom sämmre nyårna eftersom jag va 10 år yngre än alla andra än min Ricky.

Så om man tittar tillbaka så kanske det är dags att testa något nytt, som att bara vara hemma. Det är ju fest nere hos några av grannarna som vi umgås lite smått med ibland kanske går dit när vi ätit då....
Men nu ska jag inte vara så bitter ska ju festa på lördag med mina underbara vänner! Då ska vi göra malmö osäkert =)

Gott nytt år på er!


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback