Young blood!

Idag hade baby planerat in en överrasking till mig thihih Som vanligt trodde jag vi skulle käka brunch eller något men jag hade jätte fel. Han hade fixat biljetter till Young blood en uppsättning av skånes dansteater.
Det va 3 olika akter med 3 helt olika stilar. Självklart föll "Bounce Benkes" (Fredrik Rydmans) Jazz/street mig bäst i smaken. Men Alan Lucien Øyens I tid och det kommer att snöa, fick en att tänka lite...
Hofesh Shechters Berlin va mest konstig och jag tyckte det va för mycket som hände på scen som inte jag skulle kalla dans.

http://www.skanesdansteater.se/sv-SE/Page/performances/190/Young-Blood.aspx

Ett underbart gulligt beslit av min älskade att bjuda mig på detta. Tyvärr är jag döende i förkyldning igen och kunde därför inte njuta fult ut. Men en sak är säker. Jag ÄLSKAR dans och tänker göra ALLT för att kunna dansa minst en dag i veckan nästa termin!!!

Nu ska jag njuta av glögg och pepparkaksdeg framför en film

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback