Akuten!

Igår Lördag åkte jag till jobbet körde resturangen under service som gick jätte bra. Alla va på bra humör o super glada. Sen vid 22 innan jag gick ner fick jag hugg i vänster sida av magen, jag trodde det handlade om en tjejgrej men så va ine fallet men så gick jag ner för att göra det sista innan vi skulle öppna nattklubben,
bara det att min bar var typ tomm, så jag fick börja rodda direkt, skit sur eftersom vi skulle öppna en timme senare.
Men med hjälp av mina underbara kollegor sara o jörgen så han jag med goda marginaler.

Strax vid 01 fick jag nya hugg i magen som va så pass illa att jag blev gråtfärdig, illamående och lite yr. Så jag högg Ägaren satte honom i baren med therese så gick jag upp i repan och vilade. Sen ringe nattis en taxi som körde mig till akuten.
Efter att fått tag på ricky så dröjde det kanske 30 min innan jag fick träffa en sköterska gemensamt kostaterade vi att det troligen va magkattar så jag fick sån rälig grå goja att dricka och 2 piller sen fick jag välja om jag ville vänta att träffa en läkade (väntetiden va beräknad till 4 timmar) eller kunde jag åka hem och komma tillbaka om det blev värre.
Så jag åkte tillbaka till jobbet, sa hejdå till alla och åkte hem.
Väl hemma så somnade jag omedelbar bumms och sov typ 10 timmar och mår mycket bättre.
Har tagit Rickys magmedecin nu under dagen och mår än så länge bra. Magen är uppblåst och svullen, öm är den också men inga hugg so far.

Nu ska jag äta lite sen göra mig iordning till jobbet. 17-02 ikväll!



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback