Brogatan på Lundia

Då har jag nog jobbat in mig lite på mitt nya jobb som Servitris och Bartender på Brogatan på Lundia!
Känns som man har kommit hem igen. Alla harvarit jätte gulliga mot mig och jag känner mig som en i gänget redan så det är jätte skönt. Det är (för det mesta) Riktigt roligt också. Hade en dålig dag i fredags bara annars är det super skoj att komma till jobbet.
Självklart saknar alla Ricky eftersom han är den BÄSTA servitören som finns, så jobbigt att vara hans ersättare! Denna veckan har jag verkligen tänkt vara i mitt A-game HELA HELA tiden, tror det är så man blir bättre genom pucha sig själv till att vara snabbare, trevligare och efektivare hela hela tiden.
Vill ju att mina koleger ska känna att det inte va allt för stor förlust med ricky.

Men idag är jag ledig så nu sitter jag i soffan på övervåningen med datorn i knäet o ricky ligger brevid och kollar house! Han jobbar kväll idag. Så vi ska gå o sola  snart tänkte jag ;) sen lag (sen)lunch... Therese från jobbet skulle kommit hit idag o kollat twilight med mig men tiden räckte inte till.. Tar det en annan dag helt enkelt. Har en hel vecka på oss ju ;-)
Ikväll ska jag till Eslöv o fika med tessan mfl på Grappa.

Nu ska jag sätta på lite kaffe och försöka övertala Ricky att jag vill använda ps3an och spela harry potter ;-)

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback