Jag ÄLSKADE new moon!

Fy f*an vad bra filmen va!

Den hade allt, komedi, spänning, romantik, fantasie & action.
Men det som verkligen gör Twiligt filmerna så bra är att dom är så välgjorda och psykologiska.
Innan jag gick till bian snackade jag med Therese som såg 1an för första gången idag och hon sa det att hon inte kunde släppa den utan att den fanns i huvudet hela tiden, Så känner jag nu också! Hade jag inte redan haft biljetter till Måndag hade jag varit tvungen att boka för jag kan inte vänta tills dess att jag får se den igen!

Nu förstår jag varför dom fragade alla som myspace intervjuade på röda mattan premiären om dom va i team edward eller team jakob...

Team Jakob?

Team Edward?

Nu ska jag försöka släppa filmen så gott det går och titta på något annat eller spela tvspel=)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback