Lördag!

Idag åkte jag en sväng till Burlöv center när jag vaknat, Skulle handla en grej till Magda men blev en hel massa till mig själv också!

Blev en lång collegetröja med 3kvartsärmar med hello kitty tryck, super myssig, en grå kofta, en lilla satinkläning, baslinne, lite underkläder och ansiktskrämer. Ja  2 flaskor vin också så klart ;-)




När jag kom hem passade jag på att sätta upp julbelysningen i våra fönster medans baby lagade mat.


Vi köpte denna kandelaber förra veckan som baby har målat om nu. Blev riktigt fin=)



Igår hade vi tok mycket att göra på jobbet, jag stod i baren hela kvällen så d var super roligt, men efter service när sara behövde sluta hängde inte jag o Therese med, men halv 3 skrev vi ut oss och gick till Glorias en sväng men jag gick aldrig ens in, stod och snackade utanför och kollade när fulla människor slogs... Alltid lika kul, hehe

Nu ska jag städa undan massa skit och gå ner med kartonger och annat trams i källaren!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback