Nu är det kväll...

Sitter hemma i soffan efter en hektisk ledig dag...
Tittar på film tror den heter Julie & Julia
Handlar ju om mat och bloggning därför jag sitter här nu ;-) (HUNGRIG)
Merly Streep is tha shiet!! ;-)

Va hos mamma en sväng på ljusparty innan, bestälde 12 st teljus med apelsinsorbet doft. Har redan sen sofies ljusparty hos magda och ÄLSKAR dom så fick ha 12 till. =)

Sen va jag på Grappa i Eslöv och tog en snabbfika med tessan o emma. Blev en Äkta Grekisk sallad för min del, och det va för 4 timmar sen vilket bettyder att jag e hungrig igen. Framförallt när man ser massa god mat på tv...

Om jag har förståt rätt ska dom visa någonting från twilight New moon red carpet premier. Jag önskar och hoppas så klart att dom visar hela filmen men har mkt svårt att tro det. Förmodligen visar dom bara kändisarna när dom går på röda matan men man kan alltid hoppaas på mer ju =)



Har hämtat ut biljetterna till måndag 23 när jag o 5 av mina tjejkompisar ska gå och titta på den!!

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback