Förkyld!

Idag blev det ingen dans. Dels orkade jag inte stressa från jobbet efter 10 timmars jobb plus att jag känner hur frkylningen bara växer o växer inom mig. Rädd för att somna för jag kommer väl vara döende när jag vaknar. Så körde till lundia och snackade med min blivande resturangchef om schema o sånt.. kan nog bli bra... Ska börja jobba redan lite nu i oktober så jag kommer in i det. så jag förhoppningsvis kan hela kassa systemet tills det är dags att börja!

Imorn är det jazzdans i lite mer än 2 timmar... Passa på o njuta nu dom sista veckorna jag kan dansa som vanligt. sen blir det att ta strö lektioner terminen ut och hoppas jag får ett bra schema till våren annars får jag skaffa mig ett gym kort för nu börjar man känna sig lite vältränad o då tänker jag afn inte soffa till mig.. Tvärtom nu måste jag fortsätta kämpa... Bli av med valpafetet ;-)

Torsdag är både jag o ricky lediga så hoppas på åka till lund eller malmö ta en fika gå lite på staden och framförallt måste vi välja ut nya förlovningsringar eftersom han varit så jeeevla klantig och tappat sin... men men...



Nej nu ska jag försöka sova...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback