No more kalikon...

Så då är jag inte längre arbetande för Ingelsta kalkon. I fredags var min sista dag... Kändes ganska sorgligt men är utantvekan det bästa! Jag har lärt känna mycket trevligt folk under året på Ingelsta men ser verkligen fram emot att komma igång på Brogatan.

Jobbade nattklubb där igår! Va svin mycket folk. Ca 60 pers som blev nekade inträde pga att där va fullt.. O shiiit vad dom handlade i baren... Vi hade alla 3 barer öppna med 2 pers i 2 av barerna o sara ensam i lilla baren men d va helt sjukt mycket att göra.. Allt tog slut, glasen, sprit, lime, groggvirke mm helt tokigt, men fy fan vad roligt det var!
Hoppas bara det håller i sig till nästa gång det är om 2 veckor!

Har pysslat lite här hemma idag. Satt upp tavlor jag köpt och fixat upp ljusgrejer på väggarna mm... Blev super myssigt! Hoppas Ricky också tycker det när han kommer hem!

Har bokat tid till nästa tatuering! =) nr 4 på tur listan. bara en liten en men med mycket kärlek bakom då vi alla 3 syskon ska göra samma tatuering fast på olika ställen. Jag har dock inte bestämmt mig till 100% var jag ska sätta min. Men har några dagar på mig att bestämma mig...

Min förra tatuering... Nr 3 altså



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback