Roadtrip to Germany

I söndags morse kom christa och hämtade mig och vi tog min fina gula bil och började vår resa mot tyskland. Anledningen till resan va att vi skulle hämta hem allt från christas lägenhet då hon har bestämt sig för att stanna i sverige ett tag till...
Men höjdpunkten på resan tror jag va inne på bordershop i Tyskland när christa ringer och frågar tjejen hon bor hos vilken druva det va i vinet dom hade druckigt ett par kvällar tidigare... Hon fick svaret PÄRON!!! Päron?? sa jag o då sa A som vi kan kalla henne : ja precis som i black tower och blue nun o dom... HAHA trodde jag skulle dööö... Ett vin är enbart gjort på VINdruvor vilket nästan varenda människa vet... men d va sååå jevla kul. trodde jag skulle lägga mig på golvet o dö av skratt... Sen kollade vi på någon av dom flaskorna hon hade pratat om och på smakbeskrivningen stod islag av päron och frukt mm hahahha

KLOCKRENT!!!

Tack för en super trevlig resa christa.. alltid skoj att umgås med dig!!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback