Sjuk människa!

Idag när jag skulle ta tåget hem efter dansen så kommer en man springandes upp för trapperna o kollar klockan o sånt. Värsta stressad. Han hinner med goda mått med tåget o självklart hamnar vi i samma coupe o när konduktören kommer genom dörrarna börjar mannen skrika:
"Ohhh jälva skit företag, hata skaånetrafiken, jag ska fan inte betala 100 kr o e du slav eller arbetar du här..."
han skrek massa annat trams om att kortatumaten inte tog hans kort o om den hade registrerat köpen o dragit pengar eller om han behövde betala omordstilläg så skulle han stämma jävla skit systemet osv....

D coola va konduktören... Han sa typ inget. bara "mmm" "ja" "okej" "jqg förstår" han bara lyssnade o sen fällde han en sån klockren komentar.

"om d nu e så jävla dåligt att åka med oss så är det väl ganska enkelt. Åk INTE med oss då!"

o jeeevlar vilket liv d blev sen.. jag satt bara o garvade för mig själv.



Från d  ena till det andra.. BOJKOTTA nya sesång 7 av one tree hill!! Än så länge SUGER DEN RÖVPUNG! D va så dåligt att jag inte ens tittade klart på det.. ska ta hem nästa avsnitt också o ge d en chans när det kommer... annars no more....

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback