Crap...

Igår sa jag ju att jag var lite kinkig när jag vaknade... Vilket höll i sig under ganska många timmar... Men när jag kom till stallet och mös med Jasmine var alla problem som bortblåsta... Så för första gången bestämde jag mig för att rida i paddocken! Petra skulle hoppa på kvällen och hade byggt upp en banna så det stod hinder runt om så planen var att om allt gick bra skullle vi ta ett skutt också...Vilket det gjorde!! Allt gick kanon bra. Så vi började rida över lite bommar och sen så hoppade vi ett super litet plank på 40cm ca 5 ggr men ändå. Så nu har jag även hoppat min fina Jasmine o gud vad kul vi hade det... Kommer bli mer hoppande framöver det är en sak som är säker =)

Sen resten av dagen igår gick inte som planerat direkt... Tappade min telefon... 5gånger!!!!!! OCH spiller ett glas kaffe över den... Så nu fungerar inte on/off samt lås knappen... Så får bli att skicka den på verkstad är jag rädd för..


Sen hände det en obehaglig grej på jobbet igår...
Undertiden jag var nere i kylarna och hämtade upp öl och vin kom det in en man som var efterlyst från Kumla!! En av gästerna jobbar på psyk i lund och kände mycket väl igen mannen som vi fick orer om att distrahera innan polisen kom. Bara det att den efterlysta mannen var så hög att han inte viste var han hade röven... Så han gick innan polisen kom men vi tipsade dom om vilket håll han gick, så hoppas dom fick tag på honom.... Lite läskigt faktiskt...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback